Konsultacje
psychoterapeutyczne dzieci
W czasie konsultacji psychoterapeuta diagnozuje poziom i tempo rozwoju dziecka, zwłaszcza poziom jego rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego.
Alicja Potorska
tel. 505 691 979
alicja.potorska@terapioteka.pl
Małgorzata Rębiałkowska - Stankiewicz
tel. 502 701 880
malgorzata.stankiewicz@terapioteka.pl
Jolanta Jarczyńska
tel. 512 265 141
jolanta.jarczynska@terapioteka.pl
Violetta Wieczerzak
tel. 506 024 707
violetta.wieczerzak@terapioteka.pl
W czasie konsultacji psychoterapeuta diagnozuje poziom i tempo rozwoju dziecka, zwłaszcza poziom jego rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego.
W czasie konsultacji psychoterapeuta diagnozuje poziom i tempo rozwoju nastolatka, zwłaszcza poziom jego rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego.
Podczas spotkania rodzice/opiekunowie dzieci zadają psychoterapeucie pytania na temat niepokojących zachowań u ich dziecka, jego tempa i poziomu rozwoju.
Podczas spotkania rodzice/opiekunowie nastolatków zadają psychoterapeucie pytania na temat niepokojących zachowań u ich dorastających dzieci/podopiecznych, tempa i poziomu ich rozwoju.
Psychoedukacja dzieci polega na udzieleniu dziecku informacji na temat prawidłowości rozwoju oraz sposobów radzenia sobie z określonym trudnościami wieku wczesnodziecięcego.
Psychoedukacja młodzieży polega na udzieleniu nastolatkowi informacji na temat prawidłowości rozwoju oraz sposobów radzenia sobie z określonym trudnościami wieku młodzieńczego.